ღپـــاتــوق دخــتــراღ

سلاممممم............

1395/2/5 20:18
نویسنده : ღnarjesღ
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم خوبین یه چند ماهی به وبم نیومدم میخوام ماجرا های این چند ماه رو بگم

اول اینکه دوتا عروسی داشتیم یکی پسر عمه ی عزیزم امیر اقا و یکی عروسی پسر خالم سبحان اقا

خب خیلی خوش گذشتتتتت یعنی عالییییییییییییییی بودزبان

دوم اینکه تو عید رفتیم کربلااااااااااااا یعنی واقعا خوش گذشتتتتتتتت یعنی عالی بودمحبت

من خیلی ذلم میخواد دوباره برم کربلا از موقعی که اومدم دوباره هوایی شدم

راستی سامرا و کاظمین و بقیه جاهام رفتیم خیلی خوش گذشتبوس

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محجوب بانو
6 اردیبهشت 95 0:05
سلام عزیزم خوش به سعادتتون
ღnarjesღ
پاسخ
مرسی ایشالله قسمت شمام بشه
نادیا و نرگس
9 اردیبهشت 95 12:57
سلام عزیز دلم نرجس جوونی کجایی عشقم دلم خییییییییلییییییی برات تنگ شده اول زیارت قبول یه چیز جالب مامانم هم کربلا بوود عید از۲فروردین رفت تا ۱۲فرورین برگشت بعدش تبریک میگم عروسی هارو سعی کن این زودیا آن شی تا با هم حرف بزنیم
ღnarjesღ
پاسخ
سلام عزیزمممم دلم واست خیلی تنگیده بود باشه حتما ان میشم واقعا چه جالب